Pilates

Pilates

Pilates je vhodný také pro maminky po porodu.

Důraz se klade především na dýchání, zpevňování břišních svalů, posilování hýžďových svalů a nohou, svalů horních končetin, prsních svalů a na protažení páteře.

V Pilates se sloučily prvky klasického rehabilitačního cvičení a východních cvičebních systémů (jóga, tai-chi, chi-kung). Metoda Pilates je přizpůsobena na západního člověka. Pilates tak může být přijatelné i pro ty, jimž východní disciplíny nevyhovují a stačí jim myšlenka harmonie jako taková a necítí potřebu pronikat do její hloubky systematicky.

Cvičení je prováděno z velké části na podložce. Je využito hmotnosti vlastního těla. Předchozí pohybová zkušenost není nutná. Pilates je vhodný pro muže i ženy bez rozdílu věku,lidí trpících nadváhou, gravidní, ženy po porodu, sportovce, tanečníky apod. Bývá často využíván i jako rehabilitační metoda.

 

Pozitivní účinky Pilates:

  • Ohebnost a pružnost – svalů, šlach
  • Správné držení těla a s tím související odbourání bolesti zad
  • Zlepšení dýchání a jeho kvalitní využití
  • Zvládání stresu
  • Formováni postavy – cviky v pilatově metodě jsou navrženy tak, aby přispěly k lepší rovnováze mezi svalovými partiemi

Permanentka na pilates pro těhotné jde kombinovat s permanentkou na jógu pro těhotné a cvičení pro těhotné. Oblíbené jsou jednorázové vstupy.

 

Cena kurzu:

  • 200 Kč / 55 minut
  • permanentka/ 10 vstupů/ 1500 Kč

 

Termíny a rezervace:

 

Kurz proběhne:

  • Na Bělidle 27, Praha 5 (stanice metra Anděl)

 

Lektorka:

  • Dáša