Jóga pro těhotné

Cvičíme jógu přizpůsobenou pro ženu v těhotenství

Těhotná žena v průběhu těhotenství prochází hormonálními změnami, které její tělo částečně mění.  Těhotenská jóga pomáhá k lepší fyzické a psychické kondici. Získáváte u nás přehled o cvicích, které si můžete cvičit v průběhu těhotenství doma a některé dovednosti potom uplatnit u porodu, jako třeba vědomé uvolnění svalů, pohyb bránice, což vede k uvolnění svalového stažení pánve, břicha a v oblasti zad.
V těhotenství jsou záda nejvíc namáhaná oblast, při pravidelném cvičení jógy zvětšíte jejich pružnost.

 

Náplň kurzu:

Relaxace a dýchání
Na začátku se v lehu na zádech několik minut soustředíme pouze na svůj dech. Pokusíme se zbavit všech nepříjemných myšlenek a každodenních starostí, pozorujeme jak nadechujeme a vydechujeme.

Cviky-Asány
Zaujmutí Asány – polohy, provádění cviku, výdrž, návrat, uvolnění.
Cvičení provádíme pomalu s plným soustředěním.

Dýchání
Základní podmínkou zdravého způsobu dýchání a účinku jógových cviků, je nácvik plného dechu, při kterém si uvědomíte tři typy dýchání: břišní, hrudní a podklíčkové.

 

Cena kurzu:

  • 200 Kč / 60 minut
  • 3 měsíční permanentka / 10 vstupů / 1500 Kč

 

Termíny a rezervace:

 

Kurz proběhne:

  • Na Bělidle 27, Praha 5 (metro Anděl)

 

Lektorka:

  • Petra, Sylvie